Szukaj ogródka działkowego na naszym blogu:

Najnowsze dodane ogłoszenia - ogrodki.eu - ogródki działkowe, rod, rodzinne ogródki działkowe

środa, 6 grudnia 2017

Sprzedam bardzo ładny i mało wymagający ogród działkowy o powierzchni 400 m2. Zabrze – Ogródki działkowe na sprzedaż, ogródki działkowe, ROD

Sprzedam bardzo ładny i mało wymagający ogród działkowy o powierzchni 400 m2.: Ogród położony jest w cichej i spokojnej części, oddalonej od ruchu ulicznego i zgiełku miasta na terenie ROD „Wypoczynek” w Zabrzu przy ul.Ogrodowej, Większość ogrodu stanowi trawnik z drzewami owocowymi, posadzone są niewielkie pojedyncze krzaczki porzeczki, agrestu, jeżyn a także różne rodzaje kwiatów wzdłuż chodnika. Doprowadzona jest instalacja elektryczna i wodna. Ogród odgradza od alejki wysoki, gęsty żywopłot a od sąsiadujących działek - siatka ogrodzeniowa. Na terenie ogródka jest murowana altana o powierzchni 20m2 wyposażona w lodówkę, stoły, krzesła, tapczan. Obok jest zadaszona część tarasowa z winoroślą oraz huśtawka. W tylnej części budynku znajduje się pomieszczenie gospodarcze do przechowywania np. narzędzi ogrodniczych, grilla, kosiarki itp. Wejście do altany częściowo przysłonięte przez wysokie tuje. W narożnej części ogrodu, w ziemi, jest wymurowany kompostownik.

Rodzinne Ogródki Działkowe ROD Zabrze, Ogród położony jest w cichej i spokojnej części, oddalonej od ruchu ulicznego i zgiełku miasta na terenie ROD „Wypoczyne...

2 komentarze:

  1. Ja całkiem niedawno kupiłem sobie właśnie ogródek i mam ochotę sobie w nim posadzić kilka drzew i reszta to będzie głównie trawa oraz kwiaty. Jednak czytałem, że należy odpowiednio chronić glebę https://www.dostudni.pl/ochrona-gleby-w-czasie-suszy,b37.html w szczególności kiedy panuje susza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na ten moment mam akurat ogród dookoła domu i jestem zdania, że taka wersja najbardziej mi pasuje. Tym bardziej, że jak w sklepie https://modino.pl/ogrodowe-gry-i-zabawy zamówię fajne gry do zabawy w ogrodzie to cała rodzina jest w stanie spędzać miło czas.

    OdpowiedzUsuń